snart sängen

Idag har jag varit ledig:) Så dagen har spenderats med våra underbara vänner Lillis och Anton..
Åkte in till malmö redan vid tio. Blev först lite fika innan det var dags att gå ut i solen.. Barnen sov en kort stund sen blev det massa bus på i lekplatsen:) Nu tar det tre veckor tills vi ses igen:(

Bellas näsa rinner fortfarande en hel del och hostar gör hon med.. Hoppas det hinner lägga sig till söndag.. Tycker alla verkar lite små förkylda..
Imorgon ska man jobba:( Usch det känns så j*vla drygt att åka och jobba. Dagarna känns så länga nu när man vet att man bara ska jobba tre dagar till. Tre långa dagar.. Jocke är redan ledig.. sån lycks.. Bella ska vara på dagis onsdag och torsdag..
Finns en del att göra nu innan resan så jag skulle önska jag med kunde vara ledig..  men jag har Lördagen på mig att fixa det sista..

Ska försöka vara vaken för att se om sveriges bidrag går vidare i slager festivalen.. Jag tycker inte om låten alls den är ju inte slager!! men man får ju heja på henne åndå..  sen blir det sängen för klockan ringer tjugo över fem BLÄ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0