Halv fem!!

Är idag är jag helt slut!! Izabella somnade redan kvart över sju igår så i morse vakna hon 04:30 och tyckte det var dags att gå upp... Vi kände inte detsamma. Jag skulle ta tåget klockan sex så Jocke tog henne men inte skulle hon sova.. När jag gick var hon fortfarande uppe... med en väldigt trött pappa.. Vid sju hade hon somnat om:)
Inget dagis alls denna veckan för Bella är fortfarande förkyd så vi tyckte det var bäst att hon stanna hemma då Jocke ändå är ledig...

Imorgon ska jag på brandutbildnig halva dagen så jag börjar inte från ett:) sen ska jag jobba till åtta.. Så förmiddagen imorgon ska det städas här hemma.. Sen slipper man de i två veckor:)
Nu är det bara två dagar kvar att jobba:) sen ska jag vara ledig i 18 dagar:)

Nej nu ska jag vara social med mannen min en kort stund innan sägen.. Blir sängen väldigt snart för ögon är SÅ tunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0