Feber:(

När jag hämta Bella idag på dagis kändes hon varm.. Så när jag kom hem tog jag tempen som vissa 39,2:(
Hon hade varit pigg och ätit på dagis och samma här hemma... Hon var dock helt slut när hon kom hem så hon somna på soffan en halv timme.. Men det kan man behöva när man har feber..
Många barn som har feber just nu... Tur man är ledig imorgon så man slipper ta VAB. Hela familjen är ledig imorgon:)

Fick ta komp halva söndagen så jag kan gå me and i patyt:) Bella behöver dock inga nya sommar kläder då hon redan fått massor men något ska man väl kunna hitta.

Blir mer bloggande imorgon nu ska jag sova..
Hoppas på att kunna sova bättre i natt. Har haft så j*ävla ont i rygggen de senaste dagarna.. Har en jätte tung vårdtagare på jobb som tar död på min dåliga rygg. Har tagit en väktablett så jag hoppas på att få sova gott i natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0