Bella frisk:)

Då var det kanske dags för ett kort inlägg.. Dax för lite uppdattering..

Izabella har varit feber fri hela dagen:) Hon var dålig hela helgen. Som högst var tempen uppe på 40,7!! Då man blir man rädd.. men det är inte farligt säger de.
Men Bella har fått vara hemma idag med pappa och hon får stanna hemma imorgon med. Jag är ledig imorgon:)
Hon måste ju vara frisk tills vi åker.
Nu är det bara sex dagar kvar tills vi åker!!! Har börjat tvätta och lägga fram kläder som ska med:) Har inte fått refeber än men det kommer säkert.. Börjar dock känna mig stressad varför vet jag inte men jag blir alltid de innan en resa.. Så mycket som ska fixas.. men det ska nog gå bra..

Annars händer det inte så mycket här hemma.. Jobbar och sliter.. Inte mycket att blogga om.. Är helt slut så jag ska nog gå och lägga mig nu.  Känner mig helt slut i huvudet. Skulle verkligen behöva sova ut!! Men får vila upp mig när vi är i Grekland:) Gud vad härligt det ska bli att komma i väg

Kommentarer
Postat av: evelina

Hej!

vet inte exakt vilken dag ni åker men om ni är hemma på sön så ska vi ses i folkets park alla mammor och kids, det är barnvagnsrullet..

skulle vara kul om ni oxå kunde komma!

2009-05-12 @ 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0