Barnlediga

Igår var vi barnlediga.. Bella har sovit hos morfar och Mi och det hade gått jätte bra:)
Så vi sex träffa vi upp Lillis och Stoffe.. Vi gick först ut och åt sen var det bowling som gällde. Självklar vann mitt lag alla tre gånger hihi. Efter det blev det harrys och brezz.. Ut var det inte direkt kul inte så mycket folk ute.. Jag tycker inte det är kul att gå ut längre.. Så det kommer ta lång tid tills nästa gång. Mycket trevligare att sitta hem hos någon och äta och dricka gott.. Men det var jätte trevligt fram tills det att vi gick in på harrys..
Jag vakna som vanligt klockan halv åtta trots att Bella inte var hemma men det bara gick inte att somna om så jag gick upp och titta på tv en stund.. Somna en stund mellan tolv och halv två:) Bella kom inte från klockan var halv fyra.. Snacka om att vi hade saknat henne:)
Så i eftermiddag har vi bara varit hemma och haft det jätte mysigt:)

 
JAG

 
Jag och Lillis på Harrys

 
Lillis med sin stoffe

 
VI

 
Kärlek

Kommentarer
Postat av: Lillis

Hm.. Hur ser jag ut?!

2009-05-04 @ 09:53:35
Postat av: Johanna

Du är jätte fin gumman!!!

2009-05-04 @ 18:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0