Lista

Såg denna listan på Evelinas blogg för ett tag sen så nu är det min tur:)


Lista

Vad heter ni? Johanna och Joakim

Hur träffades ni? på slagthuset

Hur länge har ni varit tillsammans? 4 1/2 år

Är ni förlovade? ja bor ni ihop? Ja Har ni barn ihop? Ja, Izabella  har båda körkort?Jocke har och jag håller på att ta mitt
Kommer du ihåg er första kyss? absolut
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jocke:)
Vem är äldst? Jocke 3 år åldre
Vilka stjärntecken är ni? Jag är stenbock Jocke är tvillingVem fyller först på året? jag i JanuariVem är längst? Jocke
Vem sjunger bäst?  det är nog lika illa båda 2Håller ni i handen på stan? ja men kan vara svårt när man kör vagn Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Vad har ni gemensamt? Gillar båda god mat och vin och mysiga hemmakvällar:)

Blev du kär vid första ögonkastet? nja vi var ju inte direkt nyktra hihi men det kom andra källen:)
Har ni någon speciell låt? bed of roses

Har ni stora framtidsplaner? Ja

Har ni gråtit i varandras armar? jadå !
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja tre gånger åker snart igen

Vilket är ert bästa minne? ¨När Izabella om till världen såklart

Vem lagar bäst mat?  JOCKE
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Jocke jobbar ju kväll sön-tors så då sitter jag själv..

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja för det mesta

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången nej
Blir du lätt svartsjuk? nja lite små svartsjuk är jag allt

Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer

Brukar nån av er prata i sömnen? Jag gör ibland

Hoppas jag får se detta på era bloggar med:)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0