nya kläder

Igår var vi och handla lite nya kläder till Bella.. Tänk nu ska hon ha stl 92.. Hon har blivit så stor vår tjej:)
Har även beställt sommar kläder till henne från nätet som hon ska när vi åker till Rhodos om 6 veckor(snacka om att jag längtar)
Annars har större del av helgen spenderats ute. Lite trädgårdsarbete har Jocke gjort och jag och Bella har busat med hundarna.. Nu mera går alltid Bella med Milton när man ska på promenad. Så en promenad som vanligtvis tar 10 min tar 20 med Bella:)

Har varit skönt att bara vara hemma denna helgen hunnit med lite här hemma. Känns som jag är utvilad och redo för en ny arbetsvecka.. Lång vecka framför mig ska jobba 6 dagar blä..


Bella är jätte busig.. Hon är otroligt aktiv vår kära dotter.. Hon är på allt. Klättrar på allt. Igår klättra hon upp på köksbordet!!! Vände mig om två sekunder så stod hon där jätte glad.. Full rulle hela dagarna här hemma nu mera. Men det är en riktigt rolig ålder just nu. Händer massor:)

Nej nu ska jag fixa lite mat till mig och Izabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0