Söndag igen

Då var det söndag igen.. änu en vecka som bara försvunnit... Gud vad tiden rinner i väg man hinner ju inte med.

Helgen har varit bra. I fredags hämt Jg hem min fina bil:) Så nu står den här hemm och bara väntar på att jag ska köra den.. Idag har Jocke kört den till jobbet för att pröva den och den kändes bra sa han:) Jag körde den hem från Yngsjö där vi hämta bilen..
När vi väl kom hem på fredagen blev det pizza och lets dance:)

Lördagen var det dags för min "överraskningsdag" mamma Sandra och Emilia skulle fira min 25 års dag som var för två månader sen. Men det var svårt att hitta en helg som alla kunde. Bättre sent än aldrig.
Dagen börja klockan ett med en skön ansiktsbehandling på ett spa SÅ skönt de var:) Efter de blev det lunch hos mamma.. Sen fick jag bada bubbel bad och dricka champang:) Blev ompysslad som bara den..  Vid sex tiden var det dags för Emilia att lämna oss för hon fick inte vara med under kvällen..
Halv nio hade de bokat bord på en resturang men eftersom vi inte var hungriga för vi åt så sen lunch bestämde vi att bara beställa hem en pizza och dricka massa vin hos mamma istället..
Det blev vin och ett par drinkar innan vi åkte in till stan.. Börja på harrys men där var inget kul så mamma lura med os till swing in.. Var massa folk där man fick inte plats så det blev bara en kort sväng.. Jag gillar inte att gå ut längre. Visst kan det vara kul ibland men det är en j*vla kött marknad där ute. är så glad jag har Jocke:)
Sov hos Sandra. Vakna redan åtta och kunde inte somna om så jag skicka mess till Jocke om de ville hämta mig så vid nio blev jag hämtad . Trodde jag skulle var helt slut efter bara 5 timmars sömn men jaag har känt mig pigg idag:) Vila med Bella en timme innan så jag skulle orka kvällen..

Så idag har jag och Bella bara varit hemma och haft en mysig dag:) Nu sover hon så jag ska titta lite på tv och fika lite i min ensamhet min kära sambo jobbar:

 
min söta syster


min goa mamma

 
jag

 
jag med syrran på harrys


mamma och Sandra




Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter som en mysig helg! :-)

Oj vad lika du & sandra är!!!

kram

2009-03-09 @ 19:41:17
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Mia

Grattis i efterskott :) Måste säga att vilken ungdomlig o fräsch mamma du har :)

2009-03-11 @ 22:11:06
URL: http://mijasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0