då var denna vecka med slut...

Börjar känna mig lite snuvig jag med... Hoppas det inte blir värre bara.

Idag har varit en lång dag tycker jag. Dagen börja klockan sju då Izabella vakna. Jocke som skulle jobba fick sova två timmar till. Bella och jag titta på tv och hade det mysigt. Vid tolv åkte Jocke till jobbet och nästan samtidigt kom mamma på fika:) Mamma stanna två timmar sen var vi själva igen:( Har inte gjort allt för mycket idag..

Bella är just nu inne i någon"gnällig" period. Vet inte riktigt varför men hon gnäller mycket just nu. Hon tror att hon ska sin napp hela tiden men det får hon inte så då går hon runt och "pipper" och peckar på tygpåsen vi har napparna i hela tiden.. (ska byta plats på napparna imorgon)  Vet inte vad det är med henne om det är tänderna som spökar(två som växer för fullt just nu) Inget kul att lyssna på henne.. Tar hårt på krafterna.. Sen vill hon inte somna om kvällarna så fort vi går ut ur rummet blir hon jätte ledsen.. Tar jättte lång tid att natta henne. Går bättre de dagar hon har varit på dagis för då är hon alltid jätte trött på kvällen. Hoppas denna period snart är över och att vi får våra glada Bella tillbaka..

Händer mycket med Bella just nu känns det som hon pratar mycket just nu på Bellas egna språk ingen annan som förstår men gulligt är de. Hon härmar de mesta vi gör. Hon är nog inne i någon utvecklingsfas kanske därför hon är så gnällig??

Nu väntar tvn och sen sängen vid halv elva. Ska köra på trafikskolan klockan åtta imorgon sen jobba klockan tolv. Jocke ska köra med mig till jobb imorgon så jag kan köra min bil...
Kom på att jag inte visat er bild på min fina bild ska försöka göra det i veckan

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0