snart dax att åka till jobbet

idag jobbar jag kväll så jag börjar inte från klockan tolv. Tycker det är skönt att jibba kväll ibland så får man sova någon timme längre:)
Idag vakna Bella 07:15 så då gick vi upp. Så det är ju två timmar längre än vad jag får sova om jag jobbar morgon..
Jocke fick sov morgon idag för han var inte hemma från ett i natt... Han jobba över. Så snart ska vi väcka honom så vi hinner ses en timme innan det är dax för mig att åka till jobbet..

Eftersom jag jobbar till nio idag och inte hinner hämta Bella så är det farmor som gör det idag..

Tänk vad snbbt tiden går... Jag har redan jobbat en månad!!! Shit känns som jag precis börja jobba.. Veckorna bara springer i väg och det känns som man inte hinner med något.. Börjar verkligen känna längtan av lite semester.. Bara få komma bort lite och rå om varandra..

Nej nu ska leka lite med min underbara dotter:)

 
Bella för ett år sen

 
Bella idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0