Ledig

Idag är jag ledig... Så skönt. Behöver verkligen det för jag känner mig helt slut..
Önska att jag fick sova lite längre på min lediga dag.. Men Bella tyckte vi skulle gå upp klockan sju..
I natt vakna Bella till vid tolv och eftersom jag var helt slut och bara ville sova tog jag in henne till oss.. Och vad händer ju on trillar av sängen!!! Aj aj hon blev lite ledsen  men det gick över snabbt...

Vet inte vad vi ska hitta på idag.. Tänkte gå ut en sväng när Jocke vaknat men annars inga större planer. Det är tråkigt att ingen annan är ledig sammtidigt som mig... Alla är lediga helgen och jag jobbar varannan helg.. Finns aldrig någon tid att träffa någon.. Saknar att vara mamma ledig då hade man massa tid att fika och umgås. Kan inte ens komma i håg när jag träffa mina mamma kompisar senast.

Nä nu ska jag leka med min prinsessa som just nu står och drar mig i benet och vill ha uppmärksamhet:) Nu hör jag pappa Jocke har vaknat så nu ska vi umgås några timmar innan han ska åka till jobbet.


Ha en bra dag! Kram



Kommentarer
Postat av: Gordi

Ja det var tider det...när vi va mammalediga o umgick allihopa=) Vi får se till o ses snart tycker jag, kraaaam

2009-03-24 @ 20:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0