Ledig i tre dagar!!!

oj vad dålig jag varit på att uppdattera denna veckan.. Men det har verkligen varit full rulle hela dagarna..

Idag är jag ledig och ska vara det fram till måndag så himmla skönt. Mina älsklingar sover sen 1 1/2 timme tillbaka så när jag skrivit klart ska jag väcka de..
Bella är sjuk igen!!! Förkyld och feber. Så fort hon blivit av med en förkylning kommer nästa. Synd om henne. Hoppas hon mår bättre imorgon.  Alla dessa dagis baciller..

Dagen idag börja klockan sju när Izabella vakna. Bella och Jocke tog en dunch medans mamma örsökte vakna till liv.. Efter duschen städa vi här hemma vilket som verkligen behövdes... Så mycket mer man hinner när man går upp så tidigt. Innan vi fick Bella kunde vi sova till tolv hihi
När mina älsklingar har vaknat (om Bella orkar) ska vi ta hundarna och gå en lång runda så man kommer ut lite idag.. Kvällen blir det lets dance och en god middag. Hoppas Bella somnar i tid idag ibland får hon ju för sig att hon ska vara vaken tills hon inte orkar stå på benen..

Annars har det inte hänt så mycket mer än att jag jobbat... Var på föräldrar möte igår på Bellas dagis..  Då känner man sig verkligen vuxen när man går på föräldrar möte hihi

Lovar att blogga massa i helgen och lägga in bilder men nu måste jag väcka mina älsklingar annars kommer Bella aldrig vilja sova i kväll.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0