jobbat hela helgen

Har inte blivit något bloggande denna helgen.. Jag har jobbat hela helgen och sovit hos syrran mellan fredagen och Lördagen.. Men idag har jag varit ledig:) Detta behövdes verkligen. Önska jag var ledig imorgon med för en dag efter en lång helg är för lite...
Bella har spenderat större delen av sin helg med morfar och nonna. Hon sov där mellan fredagen och Lördagen sen körde pappa oss hem efter jag jobbat klart på Lördagen.. Sen lämna jocke henne där igen innan han börja jobba på Söndagen. Detta hade gått jätte bra:) Hon hade såklart sovit hela natten när hon sov där!! men hon hade somnat lite senare än vanligt bara..

Idag har vi varit och titta på bil till mig:) en ford focus 02a. Jag gilla den. Ska bara försöka få ner priset fem tussen bara får se hur det går.. Ska ev titta på en bil till innan jag bestämmer mig men det känns som det blir denna:)
Annars har vi bara varit hemma i eftermiddag och tvättat massa. Så skönt att bara vara hemma kan inte komma i håg när jag var det sist..
Börjar verkligen känna av det stresiga vardagslivet.. man hinner ju inget annat än att jobba hämta på dagis laga mat och alla andra vardagssysslor.. Blir inte så ofta man hinner träffa vänner och familj längre. Saknar att vara mamma ledig:(
Imorgon är det upp kvart över fem igen BLÄ!!! när jag väl kör får jag sova en halv imme längre det är ju alltid något..

Bella är just nu inne i en riktig "härm" period allt vi gör ska hon göra:) Riktigt gulligt.

Nu väntar duschen sen sängen. Godnatt på er!!

Kommentarer
Postat av: Lillis

Hoppas bilköpet går bra:) Nu är vi inne i mars! Väntar med spänning:)

2009-03-03 @ 09:26:11
Postat av: Gordi

Hoppas du kan ses på söndag, det vi pratade om.

Hoppas du får ner preiset på bilen!

KRam

2009-03-03 @ 12:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0