familjen trött

Ja idag är familjen Billsbo/svensson trötta.. Mamma Johanna har jobbat så hon gick upp klockan fem. Pappa Jocke blev väckte av en väldigt morgonpigg Izabella klockan sex.  Sen ville hon bara vila 45 min efter middagen. Så det blir sängen tidigt idag..
Så idag händer det inte så mycket här hemma. Lugn hemma kväll med god mat och en flaska vin och självklart lets dance finalen:)

Jag har jobbat nu tre dagar så nu väntar två lediga dagar. Känns som jag behöver de. Man blir trött efter att ha jobbat en hel vecka plus allt annat som ska göras. Känns som man aldrig är riktigt ledig alltid något som ska göras.
Hoppas på att få mycket sömn denna helgen:)  Känner mig lite gnällig nu... men ibland får man gnälla lite eller hur??

Kommentarer
Postat av: Gordi

klart man får=)

2009-03-28 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0