dax att gå och lägga sig

Ska gå och lägga mig när som.. Ska upp och köra klockan åtta imorgon så då måste man vara pigg.. Sen ska jag jobba klockan elva..
Bella ska vara sin första kväll på dagis imorgon hoppas det går bra. Hämtar henne vid nio. Undra om de kommer kunna få henne att sova..

Inte mycket attt blogga om. Är trött efter en lång dag. Var en tant på jobbet som trilla idag så jag har varit på sjukhuset halva dagen. Riktigt tråkigt...

Bubblan har varit på bättre humör idag. Hon gillar verkligen dagis:) På måndag ska jag på utvecklings samtal för att få höra hur det går för henne:) Ska bli skoj att höra hur de ser henne.

Nu ska jag nanna

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0