är såå trött

Har sovit jätte dåligt i natt.. Bella har sovit gott men inte jag:( Hade jätte svårt att somna sen när jag väl somna vakna jag jätte ofta. Så när klockan ringde 05:15 var jag inte alls sugen på att gå upp.. men det var bara att stiga upp..
Så dagen på jobbet har varit låång och tröttsam. Så efter desperata hemmafruarna blir det sängen.. Hoppas på att sova gott i natt:)

Bella hade inte vilat på dagis idag. Trots att hon gått upp 07:20 idag. så hon somna helt slut klockan sju.. Får bara hoppas att hon sover gott hela natten..

På fredag ska jag hämta hem min nya bil:) fick ner priset 2500 kr så jag är väl rätt nöjd med de.  Den är redan borta från nätet så jag kan inte vissa er.

Kommentarer
Postat av: Lillis

Congrats! Blev det citroen?

2009-03-03 @ 20:50:41
Postat av: Gordi

VA skoj att du köpt bilen=) Ser fram emot att se bild på den sen=)

2009-03-03 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0