Rhodos del 2

Ord jag kom på Bella kan säga: min vagn, Farmor,Farfar,Moster;glass,äta,mer
Mest för vår egen skull jag skriver de så man ej glömer de...
Idag hon verkligen pratat massa med sin moster... Moster säger hon inte hon säger Buster hihi så gulligt.. Moster Sandra är jätte stolt:)
Sandra har precis åkt hem och jag ska hoppa in i duschen för jag ska upp 04:40 för jag ska åka till Ullared med svärmor:) 5e året i rad vi åker tillsammans..

Lägger in lite fler bilder från Rhodos.. Vi längatar redan tilllbaka...


 
Mi

 
Bella med mamma

 
mitt hjärta

 
Jag och pappa

 
Pappa och Jocke ska snorkla

 
Jocke badar

 
sönosen

 
vår sessa

 
Jocke med sin nya vän

 
Bella efter hon badat

mer bilder kommer imorgon..









Kommentarer
Postat av: Gordi

förstår att ni längtar redan tillbaka, ni verkar ha haft det jättemysigt=) Kram

2009-06-04 @ 11:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0