Rhodos del 3

Igår var jag i Ullared.. Tyckte inte där var så mycket kul men jag hitta en del kläder till mig själv. Bella har redan så mycket sommarkläder så det blev inte så mycket till henne. Hon fick en del leksaker istället:)
Vi var där som vanligt en timme innan de öppna så vi fick sitta och vänta sen blev det 5 timmar där inne...
Sen var jag helt slut på kvällen så jag somna som en bebis klockan tio.. Bella vakna klockan ett och var orolig över någt.. Tog inne henne till oss men hon hade jätte svårt att komma till ro. Tog ca 1 1/2 timme innan som somna om.. Hon hade inte vilat på dagis igår så hon somna  en timme tidigare än vad hon brukar och då kan de bli så att hon vaknar på natten.. Sen vi kom hem har hon gärna sovit en timme längre på morgonen sen struntat i att vila men det ska vi få rätt på:) Hon ville somna om idag med men det fick hon inte för sin hårda mamma haha

Ska snart göra mig i ordning för att åka och jobba. Så tråkigt att jobba när både Jocke och Bella är lediga.. men de har en del att göra innför kalastet för Jocke imorgon så man kanske ska vara glad man jobbar:)

Här kommer lite fler bilder från Rhodos...


Vårt tjej


Allt utan fotografen

 
Bella och mamma på stranden

 
ego

 
Bad med pappa

 
Världens finaste

 
männen i mitt liv..

  
Bella badar..

Kommer fler imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0