söndag kväll

Har inte alls känt för att att blogga den senaste tiden.. Vet inte vad jag ska blogga om iband..

Då var midsommar helgen över. Midsommar afton spenderade först med mina systrar mamma och hennes nya kille Björn. Vi åt lunch lunch sen gick vi och dansa runt midsommar stången. Bella tyckte det var sådär kul och det regna massa.. Men det hör till att dansa på midsommar:)

Efter dansen kom Jocke och hämta oss så åkte vi hem till pappa.. Där blev det massa god mat och gott vin. Vi sov där..
Bella var på jätte gott humör hela midsommar:) Men hon ville inte sova från halv tio hon kunde ju missa något.
När Bella väl somna blev det lite roliga spel. syrran åkte och festa..
Skönt med en lugn midsommar:)

Idag har Bella och jag bara varit hemma och haft mysigt.. Bella vakna redan sju idag.. Men hon ville ju klart inte vila så när klockan var fem var hon helt slut.. Som jag kämpa för att hålla henne vaken. Hon somna nästan stående hihi . Kvart över sju somna hon och då var hon helt färdig.. Hoppas bara hon inte vaknar fem imorgon nu när hon somna så tidigt..
Pappa har även varit och hjälpt oss med vår nya kyl och frys så nu fungerar  den:)

Izabella pratar mer och mer för varje dag: ) Lite nya ord är gurka,fot,tår,jacka,Emila,
Hon är bara för go våra underbara dotter. Hon har blivit så stor. Tänk om bara 4 månader blir hon två år..

Midsommar fina...

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Mia

Gud så söt hon är i sin midsommarkrans :)

2009-07-05 @ 17:38:30
URL: http://mijasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0