smarta jag

Ibland undrar jag om jag har huvudet med mig.. Idag har jag köpt nya gardiner. Jätte fina mörklila gardiner. O vad bra tänkte jag när jag så de var extra pris och allt.. Så jag tog tre paket till mina tre fönster i vardagsrummet.. Betala och såg glad ut. Tills jag skulle få de på plats. Ser då att det är en gardin i varje paket inte två som jag trodde.. men hallå kan jag man inte läsa på paketet!!! Då var det inte så billigt ändå. men nu får jah handla tre nya paket imorgon för gardinerna var jätte snygga:)

Denna helgen har vi verkligen gjort av med pengar.. ny diskmaskin och beställt ny kyl och frys.. Men nu börjar det bi riktigt fint här hemma:) Man får byta ut efter hand..

Nej nu ska jag sätta mig i soffan en stund och bara slappa.. Jobb igen imorgon.  Börjar sju så klockan ringer 05:15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0