Ledig dag..

Idag är jag ledig:) Bella har varit på dagis mellan 9 och 11:30.. Nu mera ska hon vara på dagis 2 1/2 timme de dagar jag är ledig för att hon annars blir ledig så många dagar i sträck.. Så idag fick jag sovmorgon för Jocke lämna Izabella.. Så klockan tio gick jag upp:) Vakna dock till när Bella vakna men så skönt det var att få sova ut..
Bella har numera börjat med att hon vaknar en gång på natten runt tre och är jätte ledsen så då tar vi in henne till oss så sover hon fram till nio om hon får.. Så hon har inte sovit middag de senaste dagarna utan sovit länge på morgonen istället.. Undrar vad dagis tycker om de?? Vi tycker de är rätt skönt att få sova lite längre på morgon:)

Just nu ligger Jocke och Izabella och vilar.. Ska snart gå in och väcka Bella för annars vill hon inte sova ikväll.. Men tänkte hon kunde få vila en tjugo min till så fick hon vila 45 min..

Har glömt att berätta att jag tatuerade mig nere i Grekland:) har skrivit Izabella 07.10.27 på min arm.. Jag tycker den är jätte fin. Enkel och snygg. Jocke gjore de med men hanns är inte enkel utan han har massa blommor och annat.. Kommer en bild i veckan:)

Nu ska jag njuta en stund av lugnet innan busfröet vaknar igen..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej gumman!

klart vi måste ses snart, men nu har jag börjat jobba igen, och vi har fått en rejäl vatten skada. så denna veckan är fullt upp :-(

är du leidg i helgen?

kramar

2009-06-08 @ 19:46:39
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0