Lång vecka

Denna veckan har känts lång tycker jag.. Har jobbat mån-tors och man har fått gå upp tidig på morgonen. Så visa kvällar somnar jag vid tio helt slut..
I måndags var värst.. Bella vakna 04:00 och ville inte somna om... hon somna om 05:30.. Klart var det dags för mig att gå upp då för jag skulle jobba.. sen var det jobb till tre hämta Bella sen kom svärmor klockan fem för att hjälpa mig lägga upp mina nya gadiner.. Var inte så lätt med tanken på Bellas humör.. Hon har haft såna problem med sin mage den senaste tiden så när det är dags för nummer två blir hon rädd och jätte ledsen:(
Klockan halv nio var vi klara med gardinerna.. Jag somna en timme senare helt färdig.

Igår var det me & i party hos Linda.. Köpte en klänning och en tröja till Izabella men annars tyckte jag inte där var så mycket kul.. Dyrt med för den delen.

Bella vilar nu inte alls mera på dagis och det har gått bra. Hon somnar halv åtta på kvällen vaknar till vid fem kommer in till oss sover sen till halv nio:) Visa dagar är hon extra trött och blir gnällig vid sex men annar går det bra.

Nu ska jag sova..

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0