gott med vin

Sitter här och njuter av ett glas vin:) Skönt med fredag kväll när man vet man är ledig helgen..
Idag efter jobb åkte vi och beställde en diskmaskin som vi ska hämta imorgon:) Riktigt nice är den. Kosta dock nästan 6000kr men men villl man ha något så.
Imorgon fortsätter letandet efter kyl och frys..
Efter åkte vi till en jätte mysig resturang här i Kävlinge men eftersom vi har en liten teorist som inte gillar sitta stilla blev det en snabb men väldigt god middag:) Nästa gång blir det utan Bella så kanske man kan njuta av maten lite mer haha kändes som vi slängde i oss maten..

Nu ikväll har det blivit film och mys i soffan. Bella hade vilat på dagis idag så hon ville inte somna från nio idag..Hon kan inte vila längre för då vill hon inte somna på kvällen.. Ändå vilar hon bara 45 min på dagis.. Bättre hon sover lite längre på morgonen och låter bli att vila så hon somnar på kvällen. Får väl prata med dagis om de..
Idag fick jag väcka familjen klockan sju för jag hade råkat försova mig.. Jag börja åtta och brukar då ta tåget sju.. Men Jocke var snäll och körde mig:) Glad för det med tanken på ovädert.. Var blir sommaren av???

Nu ska jag vara social med mannen innan sängen väntar Mycket på schemat imorgon..

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0