ett ryck

Fick ett ryck precis och gick in i min gardrob och kasta MASSOR.. Jag har ju massa kläder som jag ALDRIG använder.
När jag festa mycket(för hundra år sen) så hade jag en dålig vana att alltid köpa ett nytt linne varje gång jag skulle gå ut. Så jag hade massor.. Men nu använder jag ju aldrig de för de är korta eller urringade.. Så nu åkte de flesta:)
Hittade även linnet jag hade när jag och Jocke träffades för nästan fem år sen.. Men de spara jag som minne:)

Så nu får man handla massa nytt och fylla på:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

skulle oxå behöva rensa i garderoben!

hoppas ni får en mysig helg! kram

2009-06-26 @ 20:59:00
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0