Hej igen

Nu har der verkligen gått lång tild sen jag blogga sist.. men jag har inte känt någon lust fför det den senaste tiden.. men idag fick jag ett ryck:) Hoppas bara folk tittar in och ser att jag uppdatterat.

Izabella vår prinsessa blir bara större och större.. Hon pratar för fullt:) Tänk att om bara tre månader blir hon 2 år!! Helt sjukt. Var har dessa två år blivit av?  Man hörde innan att tiden gick snabbtt när man hade fått barn men aldrig trdde jag den skulle gå så här snabbt..
Hon är verkligen världens busigaste tjej.. full rulle från det man vaknar tills hon somnar. Inte en lugn stund:)
Hon är helt underbar vår tjej. Mamma och pappa älskar dig så!!!

Jock går just nu hemma sjukskriven för sitt ben.. Han har jätte ont och kommer att opereras i höst IGEN. blir väl hans 14de op... Nu ska de ta ut skruvarna i hans ben och försöka förlänga hans hälsena.. Hoppas bara det blir bättre efter..

Själv så ska jag jobba min sista vecka innan semestern.. Ska bli skönt med lite ledighet. Vi har inte så mycket inplanerat under semeten men det känns skönt. Blir en tripp med Mi och pappa till Danmark och kanske Astrid Lingrens värld.. Vi får se:)
Jocke och Bella har semester denna vecka utan mig:( Någon måste ju tjäna in pengar till familjen haha

Tänkt lägga in lite foto på vår sessa.. Vi var i Ystads djurpark förra veckan. Där var fint men jag tyckte där kunde varit lite fler djur.. Bella tyckte det var kul:) Hon vile gärna klappa alla djuren:)
Lägger även in några bilder från igår när vi var barnlediga.. Blev först en romantisk middag bara vi i lugn och ro sen blev det inflyttningfest hos Mattias och Ann-sofie som har flyttat till Kävlinge:) Tack pappa och Mi för hjälpen med Izabella:) Hon gillar verkligen att vara med morfar och nonna:)
Här kommer lite bilder..(lovar att blogga mer nu)

 
sessan

 
jag och fia hos Mattias


jag..

 
Bella ute i regnet

 
Bella gungar i Ystads djurpark

 
Bella och mamma


Åker...

 
klappar geten

 
Bella och pappa




Kommentarer
Postat av: sandra billsbo

inte skrivi något om mofer??????

2009-07-20 @ 21:10:43
Postat av: Mia

Så söt hon är i sina regnkläder :) Tänkte oxå åka till Ystad djurpark, men alla säger likadant som dig, kunde varit fler djur :) Var där apor o så med? Mvh Mia

2009-07-21 @ 13:42:57
URL: http://mijasblogg.blogg.se/
Postat av: Evelina

ÄNTLIGEN en uppdatering ;-)

fina bilder, hon är så söt din busunge!!

kram

2009-07-21 @ 20:40:36
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0