SEMESTER!!

Nu har jag jobbat min sista dag:) Nu är det semester som gäller....
Haft en hård dag på jobbet. Känns i ryggen så nu ska det bli så skönt med lite ledighet. Är glad jag inte jobbar nästa vecka sån kaos det är med personal...

Denna första veckan ska vi inte åka någonstans.. Jocke åker till Norge för att tävla torsdag till söndag.. Så då ska jag och Bella passa på att träffa kompisar och masssa mamma dotter mys:) 
Nästa vecka får vi se om det blir Småland eller ett par dagar på Öland.

Imorgon ska vi till ikea och Rusta och handla lite saker till hemmet:) Sen blir det städ och fix här hemma.  Blir nog jag som får städa och ha mig med tanken på att Jocke knappt kan gå med sitt dåliga ben.. Hoppas snart det blir bättre.
Svårt att hitta på saker när man man knappt kan gå.. Undrar hur han ska kunna tävla med motorcykln?? Hm vi får se hur det går..

Nej nu ska jag nanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0