jobb jobb

Ja det är just det jag har gjort idag.. Inget kul på jobbet just nu känns som det står still..
Ska upp och jobba sju imorgon så jag ska hoppas i sängen nu.. Tycker verkligen det är orrättvist att Bella och Jocke har semester och att jag måste jobba:( men bara 4 dagar kvar nu sen semester i tre härliga veckor:)
Ser så skönt ut när det ligger och sover när min klockan ringer.. Vill bara vända mig om och somna om.. Men nej tjugo över fem ska man upp. BLÄ..

Hoppas nu bara att vi får fint väder de veckor vi ska vara hemma.. Så man kan bada och sola i massor.. Synd bara att Izabella inte tycker att det är så kul att bada men det kommer väl:)

Sov gott mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Evelina

ja usch, lider med dig... på måndag är det dax för migg att gå upp 4:5o igen :-( Ska vi inte starta det där cafét snart istället?? ;-) kram

2009-07-23 @ 21:28:58
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0