Ikea

Då var första semester dagen snart över.. Vi har haft en mysig dag:) Varit på ikea och handlat lite små saker till hemmet. Sen blev det lunch på kniv och gaffel..
Jocke halta:( Så han kunde inte gå så länge.
Väl hemma fick Jocke vila sitt ben medans jag och Izabella städa:) Bella prövade även sin nya spis hon fick idag.. Får väl se om hon kommer leka med den.. Hon har ju en väldigt bestämd tjej vi har. Hon VET vad hon vill. Undra vem hon fått denna starka vilja av? Haha

Känner mig så sugen på ett glas rött. Men inget vin hemma:( Får handla imorgon så man har det hemma under semestern...

Nu ska jag titta på matta på nätet för vi hittar ingen kul veken på ikea eller jysk. Vet hur jag vill att den ska se ut ska bara hitta den med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0