2 dagar kvar

Nu närmar sig verkligen semestern med STORA steg.. Två dagar kvar att jobba:)
Lite små kaos på jobbet denna veckan för många har semester och någon är sjuk..men men jag kämpar på..

Ska sova hos syrran i natt. Lättare att ta sig här i från på helgen. Börjar klockan sju imorgon:(  Sandra är inte hemma så jag sitter här imin ensamhet med mitt godis.. Hon kommer nog när som..

Brjar känna för att göra något nyttt med mitt hår men vad vet jag inte.. Behöver förnya lite:) Vill inte klippa det så det får väl bli en ny färg:) Mamma kommer hem från Kreta imorgon så då får vi se vad hon säger.. Hon vet att jag oftast ångrar mig efter att ha färgat håret i en annan färg.. Vi får väl övertala henne hihi

Nej nu ska jag ringa hem till mannen min..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Evelina

hoppas du får en underbar semester!!! kram

2009-07-26 @ 19:11:09
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0