väntar på att Bella ska vakna

Just nu ligger sessan och sover gott i sin säng.. Natten har inte varit så rolig. Bella har hostat hela natten. Hon har sovit inne hos oss. Men hon har inte fått någon ro i sin kropp. Inte från vid fyra tiden somna hon gott fram till åtta.. Gick upp vid fyra och gav henne en alvedon och lite nässpray efter lite väling somna hon. Jocke gick upp med henne så jag kunde sova en timme till.  T
Jocke har precis kört till jobbet så nu sitter man är ensam och väntar på att Bella ska vakna. Jocke har handlat en pulka till Bella idag:) Så när hon vaknar tänkte jag vi skulle ut och leka lite i snön.. Alltid bra att få lite frisk luft:)

Imorgon ska jag jobba för det är Jockes lediga dag.. Ser nästan fram emot det för det är så tråkigt att bara vara hemma. Detta är min fjärde dag hemma.... Jocke ska ju påbörja sin tatuering imorgon... Så när Jocke är i väg kommer farmor att passa Bella.
Börjar klockan sju imorgon så jag måste ju gå upp vid kvart över fem BLÄ. men har hela tiden i mitt huvud att om några veckor kanske jag slipper att gå upp så tidigt för att ta tåget jag kommer kanske att kuna köra själv!! Vågarar knappt tänka på de.. men det är ett par veckor kvar så man får stå ut..
Har börjat titta lite på bil till mig. Vill ju ha en liten bil men som ändå kan få plats med vagn och så.. Är sugen på en
Peugeot 206a men jag är inte säker än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0