Lördag den 7/2

Kommer nog inte att bli bloggande varje dag nu när man börjat jobba, det orkar jag helt enkelt inte...

Igår jobba jag kväll så jag var inte hemma från efter tio.. så det blev inte mycket kväll igår. Var väl uppe en timmes tid innan jag däcka.. Jocke och Bella fick ha sin första fredags kväll alldeles själv.. Det hade haft en mysig dag tillsammans:)

Idag var det min tur att ha sov morgon ohh så skönt.. Så jag halv sov fram till klockan var tio. Fick sen en kopp kaffe på sängen. Alltid skönt att slippa gå upp på morgonen.. Jocke och Bella gick upp kvart i åtta.
När jag hade gjort mig klar åkte vi en runda till pappa och Mi, hundarna fick också följa med.. Så det blev en lång runda med hundarna och en fika. Så nu är hundarna nöjda och sover i vars en hörna:)
Ikväll blir det tacos och melodifestivalen:) Har inget vin hemma så jag får försöka klara mig utan. Hur ska detta gå???

Bella är fortfarande snuvig och hostig så hon sover fortfarande rätt oroligt om natten. Igår hade hon somnat kvart i åtta och sov sen gott fram till två.. Sen vakna hon och var ledsen:( Efter lite välling ville hon ändå inte somna om så hon fick komma in till oss för jag orka inte försöka få henne att somna om i sin egen säng.. Hon somna om rätt fort och det gjorde mamma med. Men jag är trött  på att ha henne inne i vår säng. Måste få henne att sluta med de. Så nästa vecka ska jag börja bli hårdare. Hon är ju 15 månader och ska inte behöva äta på natten längre..  Men det får bli när hon blivit av med sin hemska hosta för jag tror det är den som väcker henne..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har vin så du är välkommen hit gumman ;-) kram

2009-02-07 @ 19:54:24
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Lillis

Jag har me vin:) O Då kan barnen hosta i kapp:( Ses i morgon:) Puss

2009-02-08 @ 20:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0