massa jobb och lite sömn..

Förlåt att jag inte uppdaterat er på länge. Men jag har jobbat massa och sovit lite så jag har inte orkat..
Jag har jobbat hela helgen så det har inte hänt så mycket. Sov hos syrran Lördag till Söndag för att det går inga tåg så tidigt från Kävlinge en Söndag.
Jag är ledig nu måndag och tissdag och det behövs:) Så idag har vi bara varit hemma och haft en mysig mamma och dotter dag:) Bella är rätt snuvig så hon behöver ta en hemma dag.. Jag hoppas hon känner sig bättre imorgon så vi kan åka in till Malmö..

Izabella sover fortfarande dåligt om nätterna. Hon är vaken flera timmar i sträck..  Oftast sover hon gott mellan halv åtta och tolv sen vaknar hon.. Sen somnar hon en kort stund och vaknar igen. Vid fyra vaknar hon igen och är då vaken i flera timmar. I natt vakna hon halv fyra och var vaken till halv sju sen sov hon till åtta.
Jocke var snäll och gick upp med henne ett par timmar så jag kunde sova. Trots att jag är ledig och det igentligen var min tur..
Men i natt så är det min tur så hoppas hon sover riktigt gott HElA natten. Läste på nätet att om barn sover dåligt i denna ålder kan det bero på att de är väldigt inelligenta.. Att det har många problem att lösa. Så vår dotter är nog över intelligent hihi
Hoppas snart det vänder bara för det tar hårt på oss att inte få sova om natten..

Nä nu ska jag göra en kopp te och tända lite ljus i min ensamhet sen blir det sängen. Ska köra klockan åtta imorgon. Känns som man alltid måste upp tidigt..

Kommentarer
Postat av: Nonna Mi

God morgon?!?!? Hoppas ni fick sova hela natten!

Tänkte väl att det hade med intelligensen att göra men å andra sidan om nu dessa barn är intelligenta

så borde de ju fatta att de ska sova på natten.....

Hoppas ni får en skön dag.

Pussar o kramar

2009-02-17 @ 08:13:04
Postat av: Lillis

Klart att hon är intelligent:) Hoppas Bella känner sig bättre.. Puss o kram

2009-02-17 @ 09:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0