tack och lov för kaffe!

Varför får vi inte sova om nätterna längre?? Den senaste månaden har varit hemsk. Bella vaknar nästan varje natt och är då vaken i flera timmar. I "morse" var hon vaken mellan 03:30 och 07:00...
När jag jobbar morgon är det Jocke som tar henne om natten.. Men det betyder inte att jag kan sova för de.
När ska detta sluta? När ska vi få sova en hel natt?? Bella har ju alltid sovit gott om nätterna innan. Vad är detta? seperations ångest kanske..

Nu har jag jobbat en vecka... Det går bra på jobbet tycker jag och det känns som jag har kommit in i det igen.. Känns nästan som jag aldrig varit hemma. Längtar redan tillbaka:)
Jag har jobbat morgon nu tre dagar i rad.. Men imorgon ska jag få vara ledig:) ska verkligen bli skönt. Hoppas bara på att jag får sova i natt. För sover inte Bella i natt så är det min tur att ta henne.. HOPPAS!!!
Är bara ledig imorgon sen ska jag jobba hela helgen:( 

Jag ska snart nanna... Men lovar att det kommer ett långt inlägg imorgon och kanske lite bilder.



Kommentarer
Postat av: Gordi

Kankse kindtänderna? Det är det på Milijan...en jättetand har kommit ut o fler e på väg...

kan även vara seperationsångest...kram

2009-02-11 @ 22:04:13
URL: http://gordi.blogg.se/
Postat av: Evelina

usch, visst är det jobbigt! Simon sover oxå väldigt oroligt, men brukar sova bra fram till 3.45 iallafall så det gäller att gå och lägga sig tidigt här, tråkigt! kram

2009-02-12 @ 07:28:35
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Evelina

Välkommen i klubben! Liam sover oxå katastrofdåligt o vaknar ca 1 gång i timmen från de att han går o lägger sig tills de att han vaknar pigg som en lärka på morgonen. Synd att inte en annan är lika pigg!!

Kram

2009-02-13 @ 10:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0