sista dagen som mammaledig

Då sitter man här igen.. Bella är på dagis.. Sista inskolnings dagen idag. Sen börjar allvaret hihi
Men det går jätte bra för henne hon verkar gilla de:) Hon hade både ätit och sovit igår. Så nu känns det bra att lämna henne men måste erkänna att jag saknar henne här hemma:(

Idag är det min sista dag på min mamma ledighet:( Tänk vad snabbt tiden går. Tänk att nu ska man orka jobba heltid och vara en pigg och glad mamma samt sköta ett hus och gärna hinna ha tid för familj och vänner . Kommer nog att bli en stor omställning men det ska nog gå bra.. Men jag kommer verkligen att sakna att vara mamma ledig.. 
Som tur är kommer jag att få en lugn början på jobbet. Jobbar ons-fre denna veckan sen är jag ledig fram till ons nästa vecka. Så man får en lugn början och det känns ju skönt..

Nej nu ska jag gå in och duscha och göra mig i ordning sen ska jag väcka Jocke så ska vi ut och övningsköra lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0