ont!!

Har så ont i min höft!! har haft detta i en vecka nu.. Får det så fort jag sätter mig och slappnar av..  Nu ikväll har det varit riktigt hemskt. Tog två alvedon så dt känns lite bättre nu. Hoppas bara det jag kan jobba imorgon..

Blev ingen träff med syrran idag:( Var mycket folk i stan så Lillis ch jag hade ingen lust att gå där och barnen hade änu mindre lust. Bella sprang i väg hela tiden och ville inte sitta i vagnen och Anton bar ledsen så vi gick hem till Lillis istället så barnen kunde leka:) Sen beställde vi pizza och snacka massa skit:) Anton var inte på det bästa humöret idag.. Han var så trött. Han hade somnat helt slut när vi hade åkt...
Väl hemma vid sju blev det lite mys. Bella var lite svår nattad idag så hon somna inte från nio.. Så då kan man våga hoppas att hon sover i sin egen säng hela natten.. De senaste två nätterna har hon sovit halva natten inne hos oss.. Men hon har sovit och det är vi glada för:)

Imorgon ska jag jobba mellan elva och åtta sen ska jag sova hos syrran för jag börjar klockan sju på Lördag... Jocke ska ut och äta med sina jobb kompisar så Bella ska sova hos pappa och Mi

 

Bubblan och mamma


Kommentarer
Postat av: Evsi

Fina tjejer! <3

2009-02-27 @ 14:59:24
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0