Min lediga dag!

Idag är jag ledig så då har jag både lust och ork att blogga:) Blir inte så mycket de dagar jag jobbar jag är ju helt slut när Bella somnat..

Här hemma har det inte hänt allt för mycket. Både jag och Jocke har jobbat och Izabella har varit på dagis. Bella tycker verkligen det är jätte kul på dagis:) När jag kom igår stod jag en bit i från och bara titta hur hon lekte. Så söt!!! Men när hon såg mig kom hon springande:)
Allt går fortfarande bra på jobbet. Har kommit in i det bra nu.. Räknar dock ner dagarna till semestern i maj.. Den 17 de maj bär det av till Rhodos jippi.. Så mindre än tre månader tills jag ska vara ledig i två veckor:)

Idag på vår ledig dag ska vi först umgås med pappa Jocke Ta en lång promend och äta en god lumch tillsammans. Sen bär det av in till stor staden för lite fika och shopping med Lills och Anton:) Och när vi ändå är i stan passar vi på att ta en träff med moster Sandra med:) Tänkte jag skulle försöka hitta några nya köks gadinner.. Just nu har jag inga haha Tog ner de jag hade i söndags för jag var trött på de...

Ska försöka blogga mer ikväll/kram på er

Kommentarer
Postat av: Lillis

Vi ses snart! Puss o kram:)

2009-02-26 @ 10:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0