helgen över

Då var det söndag igen.. Veckorna bara springer bara i väg. Dags att jobba igen imorgon.
Bella är änligen frisk igen:)I Visst är hon fortfarande lite snuvig men annars mår hon toppen:) Så imorgon ska hon till dagis. Hon har ju inte varit där på över en vecka. 

Idag har vi varit hos mamma och Emilia.. Jätte länge sen vi var hemma hos de(alltid de som kommer till oss) Så mamma bjöd på lunch och fika:) Vi var inte hemma från vid sex.. Så det blev lite sent med middagen idag.. Så de blev lite mys här hemma innan Bella somna helt slut strax innan åtta..
Hon har sovit rätt bra de senaste nätterna.. Vaknat e gång bara för lite välling sen somnat om efter bara en liten stund.. Hoppas att detta fortsätter.. Skönt att vakna utvilad om morgonen:)

Jocke har nu påbörjat sin tatto.. Än så länge gillar jag den men det är en LÅNG väg kvar innan den är färdig. Tre besök till. Och flera tussen till!!!

Vet inte vad jag ska blogga om så jag stannar nu..

Jo just de har nog hittat bilen jag ska köpa. Ska provköra den i veckan:) Jag tycker den är så fin.. Vill ha den nu!!!


Klicka för att se nästa bild

 
Så här ser den ut nu..

Kommentarer
Postat av: Evsi

skønt att hon äntligen är frisk!

söt liten bil :-)

kram

2009-02-23 @ 15:15:37
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0