en tidig morgon

Tittade på melodifestivalen igår och måste bara fråga hur f*n röstar svenska folket?? Var ju inte direkt många låtar som var bra typ ingen men det absolut sämsta gick vidare.. Visst alcazar(stavas kanske inte så) var väl oki. Sen blir bara röstningen värre för varje år och konstigare och konstigare... Men jag kommer sitta där varje Lördag ändå:)

Inatt har vi fått sova hela natten:) Men fick istället gå upp klockan kvart i sex!! Hon somna en stund vid halv åtta men sov bara 20 min. Men visst är det bättre att gå upp tidigt än att behöva vakna på natten..
Jag och bubblan hade en lugn morgon när pappa Jocke sov. Jocke skulle jobba lång dag i dag så vi passa på att bjuda hem mamma och Emilia. Så mamma laga en god middag till oss sen blev det ommoblering här hemma.. jag kände bara för en förändring.. det blev bra:) ska nu bara köpa en ny matta och en stor tavla men et blir ett senare projekt.. altid något man vill ha.

Just nu ligger jag i sängen och ska snart släcka för jag har en tidig morgon framför mig.. Ska upp 05:15 sen ska jag jobba till ett. Direkt efter jobb till Lillis sen kör vi och hämtar Bella. Sen blir det bus här hemma så då måste man vara pigg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0