Bella på dagis.

Sitter här med min kopp kaffe och tycker att här är otroligt tyst... Bella är på dagis helt själv hela dagen. Ska hämta henne klockan två. Känns verkligen jätte konstigt att inte ha henne hemma..
Idag har jag fått lång sovmorgon. Jocke tog Bella i morse och gjorde henne klar och lämna henne på dagis så då passa jag på att sova. Så klockan elva vakna jag:)  Kan inte komma i håg när jag sov till elva sist hihi. Efter jag hade vaknat gick jag in och tog en lång dusch. Så nu känner jag mig pigg:)
Nu väntar jag på att min kära sambo ska komma ut ur duschen så ska vi åka och handla lite..

Igår kväll blev det inte så mycket bloggande ibland känner man bara inte för de.. Men det hände inte allt för mycket här hemma. Jocke jobba hela dagen och vi hade svärmor på fika..
Får ju passa på att njuta av mina 2 sista dagar som mamma ledig hihi. Tänk att tiden har gått så fort...

Kommentarer
Postat av: Mi

Hej! Passa på att njuta av den sista dagen av ledighet....sen börjar allvaret...kanske blir du som alla andra som säger att det är rena semestern att gå på jobb..nää förrestan, det tror jag inte du gör. Ha en bra dag!

P&K Mi

2009-02-03 @ 09:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0