JUL!!!

Då var det dagen innan.. Dagen innan den mysiga julafton är här:) Denna julen ska vi fira hemma oss.. kommer bli super mysigt.. ser verkligen fram emot imorgon:)
Idag har vi varit ute och handlat de sista klapparna och all julmaten.. vi skulle handla Izabellas julklapp idag.. vi hade sen länge bestämt att vi skulle handla musses klubbhus men när vi kom till jätte kul idag var de SLUT:( men men vi hitta massa andra julklappar till sessan som säkert kommer bli super glad för...
Undrar hur många julklappar som kommer ligga under vår gran imorgon... med tanken på hur många det ligger redan nu...

Dena julen har jag inte alls känt av någon julstress.. allt har flyttit på bra...
Vi har redan hunit handla pappas 50 års present (nästa vecka är den stora dagen) och vi är verkligen hel nöjda med vårt inköp och tror pappa kommer bli det med...

Nej nu ska jag mysa med mannen min och ta ett glas vin till:)

God jul på er mina kära läsare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0