Iza bättre

Änligen börjar Izabella å bättre:) Det har varit 4 jobbiga dagar och speciellt nätter.. men nu mår prinsesan bättre... Hon har ingen feber och hennes prickar börjar torka in:) Inga nya prickar kom igår.. Så nu ska v bara vänta på att de ska torka in ordentligt så smittar hon inte längre..

Idag blir min Pappa 50år:) Eftersom inte Marie har haft vattenkoppor så kan inte Izabella följa med och gratulera morfar idag utan hon får åka ett par timmar till mormor och Emilia..
Tänk att pappa blir 50 år.. Han blir med andra ord gubbe hihihi..ETT JÄTTE GRATTIS PÅ DIN DAG PAPPA!!!

Annars har det inte hämt allt för mycket här hemma. Izabella och jag har inte gjort allt för mycket de senaste 4 dagarna.. Det har bliit massa musse filmer och mys i soffan.. Igår åkte mesta av julen ut här hemma.. Granen åkte och alla tomtar.. Vilket jag tycker är super skönt.. För så fort julafton är över vill jag bara ha ut allt.. visst är det mysigt när allt kommer upp men man tröttnar fort på de.. Så efter min födelsedag åker även alla stjärnor..

Nej nu ska jag och Izabella ta på oss och gå ut med hundarna.. vi har inte varit ute på flera dagar.. Känns som både jag och Iza behöver komma ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0