ingen dator:(

Som ni kanske märkt har det inte varit något bloggande på ett tag... Och inte är jag inne på msn om kvällarna.. Detta beror på att vi inte har någon dator!!!!!!!! Den bara vägra start i lördags.... Den starta något program som inte ens fanns på datorn och när hjärtat stängde av programet gick det inte längra att starta datorn.
Vi hade haft denna dator i endast 11 månader!!! Den andra vi hade blev ju stulen!! Vad är det med oss och datorer??
Vi lämnade in datorn på media markt där vi köpt den och sa att de skulle göra allt för at rädda våra bilder som vi hade på datorn.. skit i datorn det kan man alltid köpa ny men bilderna kan man aldrig ersätta...
Men i tisdags ringde de och sa att det inte gick att rädda våra bilder:( hela hårdisken var sönder:( 2000 bilder borta!
Vi gav oss inte utan åkte och hämta datorn för att lämna datorn till Jockes arbetskamrat som är data nörd.. men efter att han tittat på den igår kväll ringde han och sa att det så väldigt mörkt ut att rädda bilderna:(
FAN!!!!! att man inte har lagt över bilderna på skiva... fan fan fan.. (ursäkta) Tur jag bloggar och att många bilder ligger där och att man skickat bilder som man kan få tillbaka.. men ändå kommer många bilder att aldrig komma tillbaka...!!

Sitter just nu på jobbet och passar på att låna datorn.. Ska jobba till halv åtta sen blir det julfest på big bowl med jobbet:)
Nej nu ska jag jobba..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Gordi

Aaw, va trist med bilderna! Jag har säkert några på henne som jag kan skicka till dig. Trevlig helg!

2009-12-04 @ 19:29:30
Postat av: Evelina

fy, jag vet hur de känns eller nästan i alla fall. Ett tips är en extern hårddisk. vi lägger över allt på deni fall att bgt skulle hända..

Hoppas det löser sig..

kram

2009-12-05 @ 08:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0