fortfarande ingen dator:(

Fotrfarande ingen dator:( Jag blir snart galen!!! Hur lång tid ska det behöva ta???? Vi lär inte få den från nästa år... Tur man kan låna datorn på jobbet en kort stund..

Izabella är helt galen i tomten:) Hon pratar om paket och tomtar hela tiden.. Fungerar bra att säga om du inte äter nu så får du inga presenter av tomten.. och då kan ni tro att hon äter:)
Varje gång hon äter bra springer hon och hämtar telefonen och säger mamma ringa tomten.. så "ringer" jag tomten och säger att Iza har ätit jätte bra idag:) Hon blir inte alls rädd när hon träffar tomten hon tycker bara det är jätte kul..
Det är verkligen inte en tyst sekund där hemma när Iza är vaken.. hon pratar HELA tiden om allt.. Hon är verkligen duktig på att prata och lätt att förstå.. Tänk vad snabbt tiden går.. Detta är vår tredje jul med vår sessa:)
Denna julen ska vi spendera hemma hos oss:) 13 st blir vi.. Ska bli super mysigt:)

Nu måste jag jobba!! Ska jobba helgen sen ska jag vara ledig i 7 dagar!!! NICE:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0