En sjuk Izabella...

Izabella är sjuk:( Allt börja igår när vi var ute och handla. Iza var väldigt gnällig och verka trött... så vi åkte hem..Tog tempen som visa ingen feber.. men efter bara en timme kändes hon varm och då var tepen uppe i 38,6. Hon har varit vaken ett par timmar i natt och varit orolig.. Hon hade 39 graders feber:( men när vi steg uppe i morse var vår sessa full med utslag.. Ser ut som vattenkoppor.. så troligtvis är det de hon har.. prata med sjukvårdsupplyssningen som trodde att det var det eller möjligtvis nässelutslag.. Inom de närmsta dagarna lär man se och märka på henne om det är vattenkopper annars lär det försvinna inom ett par dagar.. Så nu ska Bella och jag vara hemma ett par dagar och se vad som händer. Är det battenkopper får hon inte gå på dagis på 1-2 veckor... dynd om vår prinsessa... Hon är tröttare än vanligt och lugnare men annars verkar hon inte lida allt för mycket:)
Så idag har vi bara varit hemma jag och Bella och myst.. Och så lär det se ut för oss ett par dagar..

Skulle lägga in lite bilder men jag orkar inte ikväll... nu ska jag lägga mig med min bok ego women(verkar skit bra) i sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0