25e December

Då var julafton över... Julen hemma hos oss var trevlig med god mat och MASSOR av julklappar..
Bella fick säkert 5o julklappar med allt från dockor till kläder.. Så idag har vi städat Izabellas rum och fått ut lite leksaker som hon ändå inte leker med.. Tack till moster Sandra som hjälpte oss.
Pappa Jocke jobbar idag..

Izabella bara älska tomten:) Efter tomten hade delat ut lite julklappar fick tomten både en kram och en puss av henne.. Hon vinka av honom vid dörren och sa tack tomten:)
Efter tomten gick fortsatte vi att dela ut julklappar med tanken på hur många julklappar orka inte tomten läsa alla..
Själv fick jag bla Carolina Gynnings nya bok ego women lite nya kläder presentkort och lite andra små saker.. men den bästa julklappen fick jag idag... En system kamera!! Hjärtat åkte och handla den när media markt öppna idag:) Jag har länge velat ha en sån men de kostar ju... men nu har jag fått en:) så idag när Bella somnat ska jag försöka lära mig den.. Den är väldigt nätt så man kan lätt stoppa ner den i väskan och ha den med sig...

Idag har vi bara varit hemma och haft det lungt och skönt.. Izabella som inte somna från alla gäster hade gått vid halv elva igår sov till halv elva idag!!! Detta har aldig hänt men skönt var de:) Hon vakna till vid sex drack välling kom in till oss men somna om direkt:)
Moster Sandra har precis åkt hem så nu ska Bella och jag titta på en av hennes nya filmer och bara mysa.. Bilder från gårdagen kommer imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0