VARMT!!

Jag vet att man inte ska klaga på värmen men idag har det bara varit för varmt..
Dagen idag har vi spenderat med våra underbara vänner Lillis och Anton:) De kom hit redan vid halv elva.. Barnen har badat och lekt.. Dock har Anton fått sig en del smällar idag.. Bella har lite svårt att låna ut sina leksaker..  De skulle ju klart leka med samma saker:)

Måste köpa en ny pool till Izabella.. Hennes har gått sönder så idag fick barnen bada i Bellas gamla bad balja.. Vad gör man?? Det gick ju hur bra som helst:)

Jocke har en inre blödning i sin vad.. Finns inte mycket att göra åt de mer än att vila. Så detta blir en lugn semester för oss. Hoppas på att det känns lite bättre nästa så vi kan hitta på något skoj innan semestern är slut.. Halva tiden har redan gått:(

Imorgon ska vi till Halstads äventyrsland med mamma och Emilia:) Tråkigt att inte Jocke kan följa med:( Men då får han passa på att vila..
Vi åker i från Kävlinge imorgon klockan nio.. Får väl se om mamma och Emilia kan passa tiden:)

När jag berätta för Bella att vi skulle i väg med mormor och Emilia imorgon imorgon svara Bella mig Lillis med?? Hon har frågat ca 100 gånger efter Lillis sen de åkte hem:)

Nej nu ska jag ta en dusch eller kanske ett dop i poolen?? Är så VARM!!

Bilder från dagen




Världens finaste


Ute oc kör

 
Stora killen

 
Sötnosen


Kommentarer
Postat av: Lillis

Åh vad jag blir glad!!!:)

2009-08-05 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0