är helt slut...

Känner mig jätte trött och hängig idag:( hela dagen idag har jag bara känt för att sova... men istället fick jag jobba..
Kanske är jag på väg att bli dålig??

Izabella vaknar fortfarande en gång varje natt:( hon vaknar allt mellan ett och fem.. när hon väl har vaknat har hon så svårt att komma till ro.. trots att hon ligger i vår säng.. Hon vänder och vrider och har sig.. så ingen kan sova..
Men hon somnar i sin egen säng så det är ju ett steg i rätt riktning..
men vi hoppas på att få sova ensamna i vår säng en hel natt SNART!

På måndag börjar Jocke jobba.. men bara i två veckor för nu har han fått tid för operation. Den 21e September.
Han kommer att gå gipsad ca 6 veckor.. så minst 2 månader hemma kommer det bli.
Hoppas bara att benet kommer bli bättre efter..

Jag sitter här och funderar på om jag ska gå in i sängen och läsa en stund och sen nanna.. Jocke är nere och kör på banan och kommer hem om en timmes tid.. 
Imorgon är jag ledig:) Pappa kanske kommer upp och tar en fika annars har vi inga större planer.. Kommer bli en lugn förmiddag hemma för det behöver jag.. Bella ska inte på dagis mer de dagar jag är ledig...
Så imorgon är hela familjen ledig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0