Lördag kväll..

Gårdagens kräft skiva blev väldigt lyckad:) Fullt hus kan man säga.. 6 barn blev de i åldern 2månader till sju år..
De lekte jätte fint men ljudnivån var väldigt hög kan man säga.. De åts massa goda kräfter och räker och det blev även några glas vin:) Super mysigt:)
Var lite dålig på att ta bilder tyvärr.. men de jag tog kommer imorgon...

Nu är det väldigt nära slutet på denna sommar semester.. Bara imorgon med sen är det jobb igen.. Jag har delade åsikter om den saken måste jag säga.. vist ska det bli skönt att komma in i rutiner osv.. men det är ju alltid skönt att vara ledig:)
Nu är mina semesterdagar slut.. inte en enda kvar:( Tur man sparat några mamma dagar:)
Det är nämligen tänkt enligt schema att jag ska jobba julaftons kväll men de kan det bara glöma.. På måndag lägger jag in om föräldrarledighet:)

Izabella har verkligen något imot sin säng.. man kan inte lägga henne i den när hon är vaken.. hon blir helt hysterisk... så har det inte varit innan.. då kunde man lägga henne direkt efter vällingen så somna hon gott själv på typ 10 min.. men nu går det inte alls.. hon somnar i soffan en del kvällar och ibland somnar hon inne i vår säng..
Hon är nog trött på bebis sängen...
Det blir helt enkelt ut och titta på ny säng till löning.. va tänkt att hon skulle vänta med det tills hon blir två men jag vill inte vänta så länge...
Vet bara inte vad vi ska köpa för säng???

Imorgon blir det upp till festivalen med syrran och äta langos:) Jag älskar Langos!!


Kommentarer
Postat av: Lillis

Jag hade nog tagit bort spjälen för att prova:) Hon är ju en stor tjej..Hoppas allt är bra med er gumman?

2009-08-16 @ 12:16:34
Postat av: Gordi

Ja ta bort spjälen o testa o låt henne dricka vällingen där...kanske funkar??

Vi e jättenöjda med Milijan´s ikea säng, bra, fin och prisvärd=)

2009-08-16 @ 20:24:49
Postat av: Anonym

Den är borta nu:)

2009-08-17 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0