spjälen borta..

Igår åkte spjälen av på Izabellas säng... Jag var bestämde på att hon skulle somna i sin egen säng och sova där HELA natten.. Om det så skulle ta hela kvällen..
Men Iza var trött efter sin första dag efter semestern på dagis.. Så hon fick sin välling i sin säng och jag satt inne hos henne.. På 10 min somna hon gott:)
Hon sov hur gott som helst fram till halv ett.. sen vakna jag av ett rop på MAMMA.. jag hade bestämt att hur trött jag än var så skulle jag sitta hos henne tills hon somna om.. Först verka det gå bra.. men när jag efter en halv timme reste mig upp för att gå in och lägga mig.. vakna hon igen.. men nu VÄGRA hon somna.. Hon kalla PAPPA 100 gånger var ledsen och helt omöjlig.. Så när klockan var två gav vi oss:( Ja vad skulle jag göra?? Hon fick ligga inne i vår säng och mysa med pappa.. men hon var  hon ju pigg!!! Så hon och pappa fick titta på film till halv fyra då Bella decka.. Mamma fick sova:)

Men ett steg i rätt riktning hon somna i sin egen säng:) Man får vara glad för det lillia.. Knaske det går bättre i natt...

Jag är ledig idag och Bella är på dagis.. Hon är där mellan nio och tolv på mina lediga dagar.. Pappa Jocke sover efter en jobbig natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0