sovmorgon

Vet inte om jag vågar skriva de för då kanske det vänder men Izabella har de senaste två nättena sovit HELA natten i sin egen säng:) Hon somnar på 10 min och har sen inte vaknat något alls.. dock vaknar hon  tidigt på  morgonen men det gör inget.. Hoppas nu det fortsätter.....

Idag var det min tur att få sov morgon:) Så när Bella kom in klockan tjugo över sex var det bara för mig att vända mig om och sova tre timmar till.. Det behövdes kan jag säga...
Jocke som inte direkt är någon morgon människa passar på att sova en stund nu...
Sessan har jag precis lämnat på dagis så nu sitter jag här och har en lite stund för mig själv och det är aldrig fel..

Jag ska jobba hela helgen:( Kommer hem om och vänder ikväll sen jobbar jag HELA dagen imorgon från morgon till kväll sen sover jag hos syrran.. så jag får inte träffa Bella från på Söndag eftermiddag.. inte alls kul..

Nu ska jag titta en lite stund på våra bästa år innan jag måste åka och jobba:(

Ha en skön helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0